stavgång

klev upp 8 och begav mig ut på stavgångs promenad, jag vet att pensionärs varningen blinkar för fullt nu men det var skönt, känns extra i armar och rygg så jag skiter i den varningen =)


söndagens utgång var rent fantastisk!! drinkar, folk och ett bra jobb av Hg att Dj:a :p
oj oj, ville aldrig att kvällen skulle ta slut, emma blev kvar över natten och vi tokjäste hela måndagen...

idag ska jag bli bjuden på lunch av Mirja på tandoori..ibland kommer den kvinnan men ideér som är rent av kioskvältande..detta var en sån ide´! jag har aldrig ätit där så jag känner mig mycket glad och det känns bra att jag har med mig en tandoori expert på min premiär ätning! =)


Sedan har jag fått en utmaning av Lillemor

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. jag är pedant och blir otroligt stressad av att människor har stökigt runt sig


2. jag påstår att jag lever ett okomplicerat liv och blir därför helt matt på andra människor som komplicerar sina liv på olika sätt


3. jag vill ha fyra barn men jag har alltid velat leva ensamstående med dessa barn..haha, den var väl fin =)


4. jag är mörkrädd och sover alltid med lampan tänd


5. jag är rädd för vatten, både sjöar och i bassänger, pallar inte av att veta hur djupt det är..då slår paniken in! =)


6. jag såg filmen titanic på bio inte mindre än 5 gånger..den ni..


dom jag utmanar är: Ellenor, Nudel och lillasyster Nylund


tack för mig, trevlig dag på er! /Malla

Kommentarer
Postat av: Cissi

Näääääe ;( Jag har ju fått den utmaningen förut och då "tackat nej" så jag gör det även denna gång ;D

 

Stavgång är ballt, ingen pensionärsvarning där inte klappar på axeln

2008-08-05 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0