vilken pärs

jobbat 07.30 -13.30 på snurran
jobbat 14.00-17.00 på fritids
apt möte på snurran 17.00-20.30


ässå lite förkyld på detta..oj oj, det blev en fylld dag, nu är jag iaf hemma och i brevlådan låg en liten rosa filur...jag blev så arg på min kära telefon en dag som inte kan läsa minneskortet med alla mina låtar så det fick bli en mp3 helt enkelt, så jag kan ha nån musik på mina lunch promenader....nu blir det till att våldsgästa mirja och lander för att sno musik!! =)




nu börjar jag jobba om 9 timmar igen så jag tror det får bli sängen och lite snor papper..fiint de =)

god natt på er/Malin

Kommentarer
Postat av: -C-

Hua, vilken tuff dag =/ Härligt med en (väntad) överaskning i brevlådan i alla fall ;)

2008-08-25 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0