3e advent är här

i och med att dennis for på jobbet så tog jag med mig lite present papper och ett recept och for till vattjom....där har jag ägnat min dag åt att slå in paket, baka och spela kort såklart med tre tår kaffe,,,


det är konstigt hur man engång har hatat den lilla hålan vattjom och nu är det helt tvärtom i dom tankebanorna...jag gillar den där lilla byn skarpt! =)





jag berättade för pappa att lilla stackars ruben både blev inplogad och körde fast och pappa sa att han är van att stå i garage hela vintern och att det är en stor omställning och jag citerar:

"det är ju som´att låta en östermalms kärring lilla chiuaua bli en jakthund! " hahahaa

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0