bambi på ha iiis

det här med morgonpromenad var ju en bra ide´.....för pensionärer med isbroddar..dom gick nämligen om mig imorse!!! jag halkade fram i 1 km i timmen och skämdes...var ju rena isbanan!!



jag var på arbetsintervju igår på mitt jobb inför vårterminen, gick som smort och jobbet är nu mitt.18 sökande och jag knep det :p
vi åt jullunch med barnen på jobbet...gott och väldigt mysigt med julmujsik och ljus tända..
sen som om det inte vore nog så vann jag en flaska baileys på jobbets jullotteri..att lite alkohol kan göra männskan så glad så glad..så igår njöt jag av mini semesterns första timme med baileys och mjölk!!


var ju på sushi bjudning åxå hos lander...sushi är så äckligt gott, jag och olsson åt ihjäl oss.
" Å vilka skärp" /olsson..vem annars



idag har jag tvättat och gjort knäck....en till bloggare gav mig inspirationen att lägga upp knäcken i en liten ikea kruka...på snöret står det god jul ca tusen gånger men det syns inte =)

ikväll blir det basket sen tror jag det slinker ner lite mer baileys för jag är ledig!! så det så..

kram på er!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0