fullast i stan....

i lördags var nog jag och lander...men allvarligt vad hände! tok god middag och mycket vin...där har vi nog svaret..vin vin och hjälp, aveny och taxi resan hem är en enda stor lucka...jobbigt men sant...

ja, och svärmors middan var ju bara att ställa in..kräktes fram till kvällningen och reste mig ur sängen vid 17.30 helt slut..illa illa




ja, slut som artist igår å fullt ös idag..jobb då och sen for jag för att assistera buffy med att göra lastbilen semester fin..han gör ju jul ledigt nu han...grattis till han!



nu är det dax att börja med maten..min man kommer ju hem snart..och jag börjar bli hungrig! =) jag jobbar bara 4 dagar den här veckan..lovley!

kram på e r/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0