I love dansband :p

jag har varit hos min morfar och hans tant idag :p men allvarligt...tiden står still hos gammfolk..jag hade trevligt med fika och kortspel men tiden stoid still!!! vi var där i 4 timmar och jag kan lova att jag trodde det var nytt datum å allt innan vi tog oss därifrån!

ett tecken på att man är över 80 måste ju va att man lägger en duk på tvättmaskinen...
 jag dog lite inombords då jag såg den där lilla inredningsdetaljen



NU är det lördag......jag sitter i soffan med glögg och årets första riktiga skinkmacka..nyss utkommen ur ugnen och det var helt otrolig....och på tv:n rullar dansbandskampen..jag erkänner, jag stormtrivs!! jag må va världens största tönt men jag kan inte hjälpa det...jag sitter och bara njuter och längtar så in i helvete tillbax till malung! vill dit igen, det var en fantastisk vecka med otrolig musik...jag hejjar på jannez såklart!



tack fr mig...dansa på vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha....en duk på tvättmaskinen...hahaha!!!

2008-12-21 @ 00:53:19
Postat av: Ellenor

Hehe ja duken var väl kanske lite i överkant.

Särskillt med tanke på att det är en toppmatad maskin, hehehe!!! Lite roligt är även att jag och Martin hade en exakt likadan maskin innan vi flyttade. Jäkla skitgrejj om jag får säga.. Man måste hälla i sköljmedlet på precis rätt tid, det går icke att göra i förväg, men det går väl an om man är gammal och inte har så mycket annat för sig än att vakta tvättmaskinen.



Vet du, om jag ska va helt ärlig tänkte jag lägga en duk på vår frysbox. Men jag insåg hur opraktiskt det var om man skulle måsta flytta den varje gång man skulle in i frysen, hihi!

2008-12-21 @ 09:10:30
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: -C-

HA HA, ja visst är det så. Kände igen mig precis i det du beskrev, att tiden står stilla hois gammfolk.



Här ovan "skrattar" folk åt duken på tvättmaskinen men jag skulle vilja ägna mitt skratt åt just tvättmaskinen jag. Vilket gammalt vrak. Fast äldre grejjer brukar kunna fungera bättre än nya. Säkert ett riktigt kap som står där under duken ;)

2008-12-21 @ 13:04:32
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Lander

Hahaha crazy eye!! bang bang

2008-12-21 @ 23:56:20
URL: http://chimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0