jamen då resumerar vi...

veckan nudå...den har varit fylld till toppen och bredden..och här är lite av den

Måndag: behövde ett skönt bad och få värma upp inför veckan..detta gör man bäst på vattjom spa! =) åt lussekatter och drack julmust i jacuzzin...det är vardagslyx det!!!

tisdag: jul apt med jobbet på vivsta gården...där fyllde jag 18..massa minnen, vi sov ju över på scenen i den lokalen...iaf så hade vi julklapps byte på O, jag fick olivolja,..nöjd! och en toppenfin present av min chef, hon är bra hon och vi åt en toppen god italiens buffe´

onsdag: äntligen onsdag, hade jobbat 06.30 -17.30 i två dagar å såg fram emot att träffa grisarna...fika och prata och glo på greys

torsdag: som vanligt jobb och sen har jag bakat jävlar i mig!




nu är det jul här i mitt hus, julen är kommen hopp fararalejj


nu blir det choklad tryffel rullning och uppskärning av kola..tack för mig/malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0