lax å uno

men jag har då ett bra jobb, med en otroligt snäll och omtänksam kökspersonal! i fredags när jag var ledig så var det lax till lunch..min favvo...vad kommer in på en tallrik med folie och texten "God jul Malin" jo., lax!!! till bara mig...världens gladaste  =)


jag har även spelat kortspelet uno och helt överlägset vunnit över ´2 8 åringar...även skitstolt
 haha,


hmmm..har lite att fundera på nu...både jobbmässigt å dessa drömmer...nu är ju lindbom inblandad åxå...måste dubbelkolla detta!!!



måste bara ta med dagens kommentar av en 5 åring på jobbet då han såg min blogg och en bild på mig och dennis: "Titta där är malin och hennes farbror" hahaha, ja sa jag, han är min farbror, min alldeles egna farbror ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0