måndag

efter en behövlig morgonpromenad (fan vad jag måste ta tag i dom) så for jag till farmor, vilket inte heller sker så ofta...där bjöds jag på julskinke smörgås med farmors egna senap och kaffe..gott!

nu sitter jag å slöar till det i soffan, såg nyss that 70s show, visste inte ens att det visades fortfarande....
snart ska jag laga lite mat, sen kommer mannen hem vid 9, då får han äta, vill inte äta så sent =)
har även hunnit med att se johan glans ståupp dvd..mycket bra!


drömde att jag födde trillingar inatt...hjälp vad det var hektiskt! :p



ikväll är det boston tea party! fredrik och filip är tame fan geniala båda två! succe´!

tack o hej leverpastej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0