norrhassel

efter avslutat jobb pass drog jag och dennis till maria och jonas i norrhassel..stackars ovana dennis trodde vi var i norge innan vi väl va framme :p
vi bjöds på värsting fika och det var rikitgt trevligt...är ju inte så ofta man är där uppe nykter haha =)



åsså dagens citat:
" ja, jag funderade på att dumpa hon i morse men jag kom på andra tankar" /en 7 åring om sin lika gamla flickvän..det var ju klockrent! :p


nu är jag trött!!! sitter i sängen..vill bara att det ska bli seinfeld..och efter mina 8 1/2 timme imorrn så är jag ledig i 10 dagar...tiiiioooo dagaaaar!!! underbart underbart!

tack o god natt/Malin

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hehe nej då jag ska försöka läman dom kvar här nere;P Men jag mår bättre idag så, sov hela dagen igår! Jag åker på söndag klockan 16 efter jobbet, så jag borde vara framme vid hmm 12 tiden kanske?

Hörde att ni skulle ha julmys på söndag:) Hoppas ni får trevlig! Kramar

2008-12-18 @ 07:08:05
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0