nu är det klippt

då var man nyklippt..alltid lika skönt...och alltiod lika jobbigt! fgasen vad jobbigt det är att se frisörens min då dom ser mitt hår...och jag kan ju inte annat än hålla med...usch vad vi är ovänner jag coh mitt hår!!!
nu ska jag ta tag i att klippa mig regelbundet..mitt nyårs löfte


psst..vet ni, idag är det freedag!! ledig i tvååå dagar...skönt.
på söndag blir det årets sammandrabbning på vapel..the svärmothers på middag, båda två...tänkte göra två flugor på smällen lixom =)

och imorrn middag med lander och våra idol tanter..kan ju inte bli bättre!




Kommentarer
Postat av: Maria Blomqvist

hej gumman...vill ju se bild ju..

2008-12-07 @ 10:05:25
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0