slå ihjäl lite tid =)

jamen va fasen, jag har ju så många timmar till godo  nu så jag kan lägga ner lite tid på onödigt vetande här på bloggen :p

Då kör vi.. 

Hur gammal är du om fem år?

29 panner

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

2 me mamma, 2 me buffy åsså mannen nu ikv =)
Hur lång är du?

160cm...toklång juh!

Vilken är den senaste filmen du sett?

kung fu panda..jack black!

Vem ringde du senast?

farmor faktiskt..ska dit på en kopp kaffe på måndag

Vem ringde dig senast?

Dennis

Hur löd det senaste sms:et och det sista du fick?

det jag fick: Kolla på 4:an /

det jag skickat: tack för tipset =)
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa får det bli, men sms funkar fin fint det med

När såg du senast din mamma?

9 timmar sen..jag bjd in mig själv på lunch..varma mackor...det är grejjer det =) 

Vilken ögonfärg har du?

grön

När vaknade du i dag?

06:50 ringde lucia larmet

Vilken är din favoritjulsång?

o helga natt och december natt med peter jöback...men många är ju bra 

Vilken är din favoritplats?

soffan och vattjom tror jag bestämt =)

Vilken plats föredrar du minst?

hmm,toalettgolvet en bakis dag kanske :p

Var tror du att du befinner dig om tio år?

ingen aning, skulle ju vilja bo i hus men det är ju långt bort, men hus i stan eller matfors

Vad skrämde dig om natten som barn?

pappa och hans sätt att va rolig å skrämmas...så nu är man mörkrädd =)

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

hmm, pensionärsvarning..men det var ena domarn på dansbandskampen..han är ju lite tragisk på nått komiskt sätt..jag satt å skratta fr mig själv haha =)

Hur stor är din säng?

140 cm..funkar fint för min man och mig =)

Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan

Hur många kuddar har du i sängen?

Totalt 5, 2 var och en reserv

Hur många landskap har du bott i?

 medelpad och ångermanland

Vilka städer har du bott i?

Härnösand, Sundsvall

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

barfota!!

Vilken är din favoritglass?

ben and jerrys eller gb big pack is choklad

Vilken är din favoritefterrätt?

nått åt choklad hållet eller glass

Tycker du om kinamat?

det är ju fantastsikt, har precis sagt att vi borde käka kina nån dag...efter jul då man är lite rikare =)

Tycker du om kaffe?

ja! jag snittar en 4 koppar om dan cirka

Vad dricker du till frukost?

vatten

Sover du på någon särskild sida?
min sida, vänster i sängen, med ansiktet utåt haha

ja, hur kul va detta egentligen för er att läsa..skitsamma, jag har slagit ihjäl lite tid och nu återstår det lite mindre tid att se på fotboll med mannen :p

allvarligt, han har en jargong som gör att han blir rolig utan att nästan veta av det själv..på sant =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0