stooor handlat

jobbat några ynka få timmar igår och idag..vi var 9 personal och 8 barn igår haha, många är julledig med andra ord =)


efter jobbet vart det storhandling på coop..7 kassar..hjälp! men nu har vi mat och framförallt nyårsmat inför imorrn


jag fick en jättefin orkidee´av dennis igår...han ansåg att jag gjorde så mycket hemma som han inte visade tillräcklig uppskattning för..så är det nog och jag blev jätteglad för blomman :p men jag blev tvungen att ringa min blomvän olsson, jag har aldrig ägt en orkidee´...mycket att tänka på!





När jag har riktigt tråkigt brukar jag hälla ut fil på våran dörr, bara för att det är så kul att städa upp efterråt...eller ¨så inte =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig han är dennis...himla gulligt må ja säga...men hur lyckades du få fil där gumman=)...

2008-12-30 @ 20:45:17
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0