bombhot? =)

Lördag och klockan är nu exakt 11:11..men gud på tal om klockor..jag har lånat landers klocka som hon glömt hos mig, hade på mig den igår..men du lander, var det ok eller??? är för övrigt lite kär i den klockan, blir en tripp till ur och penn då lönen dimper in...

Jobbade igår, var lugnt men det var nog fan cirkus istan...och dom valde att ta vätskepaus just på espan...lite folk men hann ändå med en liten razzia...5 civilpoliser dök in och ansåg att det var de grövsta dem sett i fylla..hahha, märks att dom aldrig vart ute i verkliga livet..voj voj..

Är stället bombhotat!!? det är ju inte en käft här! / gäst på espan =)

Nu blir det en härlig dag av data skrivande..är ju fin väder men blåser ju...när jag gick hit till skolan kom det ett gäng gubbar och tanter joggandes!! dom var 8 stycken till antalet och mössor hade dom i fina färger och topp moderna träningsoveraller...herregud, tur de sprang medvinds iaf..annars hade de sett ut som de stod still! =)

Men gud va töntigt, dom blir varken känd eller få nå pengar förne´! /allas våran folkdansare om dansarna på melodifestivalen :p

Ha d bra!!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0