efterfest och brytna blommor

men helgen..våran fantastiska helg! jag var inte helt upplagd för fest i lördags efter jobbet och hade inga förväntningar.
Chats var väl hur trevligt som helst då vi sammanstrålade (inte dansade lander..eller jo) med några gamla HR are!
på chats var det vin, ost och kex och jag råkade i mitt berusade tillstånd knäppa sönder 3 bordsdekorationer, blommor....och detta till Ricks upprörda min...nu vill jag såhär i efterhand be om ursäkt å blomvännernas vägnar..ska inte ske igen..så länge Rick är i närheten =)

Olearys var kul...och sen blev det efterfest på dalgatan 12 till 06.30..nån passade på att bita mig i tungan men jag bet tillbaka ;p 

Mitt toalettgolv fick genomgå en invigning som jag har blivit utan här på dalgatan...så grattis till det haha

Fick jag välja skulle jag kavajja hela dagarna....

Nu är klockan 06.25 och jag ska fara till matfors och jobba...ska även bosätta mig hos min mor 2 nätter för att kunna plugga och för att jag inte har möjlighet att mata Ruben med bränsle =)

Ha d bra!!/Malla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0