gör om mig och diverse bakis ångestar =)

igår var jag med om en heldag av fantastiska inslag, jag fick massage, blev sminkad och stylad och tillsist fick jag krypa i en balklänning! balklänning på mig ser man ju inte varje dag, skulle va varafinnan då men det är inte ofta iaf =) det var en riktigt rolig gör om mig grejj på bara vara mässan igår. jag fick en flaska champagne och den valde jag att dela med min kära vän lander..vi firade att jag blev frikänd härom dagen..jag är inte kriminell längre!!! =)

utgånegn blev blöt och bestod av besök på svenssons, liquid och oscar..diverse sangria och goda drinkar slank ner och idag är vi lite dålig.....
Nu är det jäsning på dalgatan med mirja, mig och lander..kom hit vettja :p vi ska nog käka på bite line

nu är håret fixat och sminket

bal möter punk! yeah! =)

ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: maria

fy fan vad snygg du är gumman....kanon...

2008-02-03 @ 16:49:28
Postat av: Lillemor

Vad fin du var i klänningen Malin! helt underbar!:)

2008-02-04 @ 18:47:03
URL: http://littlemother.blogg.se
Postat av: Ämma

Du är så snygg så du får inte va med å kallas full o ful längre =)

2008-02-04 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0