helg...en jobbig sådan :p

har jobbat, ska jobba och ska jobba även imorrn..därav den "jobbiga" helgen..oo låg humor, hur ska detta sluta!

Jadu, jag är ju fortfarande kriminell..om nu nån annan trodde nått annat...rättegång den 11 april för våldsamt motstånd..ni är välkommen att bevittna allt då...har aldrig varit på en rättegång, inte ens som åskådare så det kan ju bli intressant =)
Ringde min tilldelade advokat idag och bestämde dejt den 25 mars...det första jag sa när jag väl fick tag i henne var: Hej, jag har nog aldrig pratat med en advokat..hahahaha...hon har med en amatör att göra, stackarn..jaja, hon får nog betalt ändå.,.hur d nu än går =)

har så mycket plugg att jag varken vet ut eller in..helt ärligt skitjobbigt!

har ju ingen mobil, inte min nya iaf så det är så tråkiga inlägg utan bilder, sitter på skolan nu så jag ska kolla om jag har några roliga gamla bilder på mitt usb...om inte så är det skit samma! =)

ha d bra! /Malla


haha..hittade lite grann iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0