hotell liggarn!

gårdagen var ju rent fantastisk..vet inte när jag hade så kul, jo, på chats för 2 veckor sen =)

Lander dök in....mååånga drinkar blev det.
Vi gick på aveny och lander drog på en styrdans...baren nere är ju kung! blev spekulant på diverse personal hehe..

Eh plopp e plopp e plopp/seriöst toalett besök är ett krav på aveny

Taxi resa och hotell....first hotell den här gången.
Då var de fyra till antalet, hotellen som haft mig som nattgäst ;p men jag är sååå arg så arg...nu blir det skärpning från min sida...no more mr nice guy!

jogging shorts, luv tjöjja, flip flopp och morron frilla....klart den hetaste out fiten just nu....dra åt helvete

luktat på min arm hela dagen idag...

Jag, buffy och lander har ätit ätit och ätit idag,  nu har vi anlänt till dalgatan från birsta och max...nu blir det jäsning och lite fika sen kanske...

tenta imorrn..go to hell!!
ha d bra!!/Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0