jäsig dag igår

vaknade igår vid 9 och pluggade lite.
Sen for jag och buff ut på blomsterlandet för att morssa på Emma som sg så glad ut på nya fina jobbet...fanns mycket fint där.

det blev en kaffe med påtår hos pappa och massa skitsnack...alltid trevligt

sen var det mammas tur att få besök, dagen innan lön och man var hungrig satt =) luddes gatukök fick stå för matlagningen...men jag gick ju faktiskt och köpte den med mamma iaf..

Under mitt vattjoms besök fick jag kommentaren: fan va fin du är, av en fin person. vart förvånad över det, han med såg det ut om hahaha...och thomas kommentar då jag sa vad han sagt till mig: Oj, har han blivit desperat! TACK! ;p
nämen det är synd att vissa herr åbrar har dåliga rykten...men lite spekulant är jag nog allt..är väl lika desperat jag..

sen blev det bio för mig och brorsan...Morgan pålsson..hans tid i hipp hipp var bättre men det var inte en dålig film.

somnade vid 9...haha, var trött efter den där otroligt krävande dagen....
Nu är det måndag och LÖN! fy fan, ska storhandla efter jobbet, det jag har i mitt kylskåp går att räkna mellan tummen och pekfingret.

Ha d bra!! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0