lite askungen just nu..

jobb, jobb jobb...vi ska sy å vi ska fixa..lalalala....jadu, kortslutning i hjärnverkstan för nylund nu =)
har jobbat, jobbar ju mycket nu, är ju skitkul, mina skitungar och jag har varit i lekparken och imorrn blir det vattenexperiment och kalas för en födelsedags firande 3 åring! wii..

men jag skulle gärna slippa allt skit man måste göra efter jobbet och på rasterna..dvs plugga plugga och plugga, har ju examensarbetet och en hemtenta, sen är omtentan lör 1 mars...vill inte...

snart dyker nog buffy in för att äta semla med mig, blir tv kombinerat me plugg ikv igen..
Greys anatomy börjar nästa onsdag!! nedräkningen har börjat!

favvolåt just nu!:whitney Houston-How will I know
image154
ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0