min dag i tid och bild

 07.00 kliver upp-pigg o alert som vanligt! (syns inte men =))
07.05 pluggar
07.45 frukost

08.35-08.50 telefonkö!
Man sitter i en jävla telefon kös helevetes på väg till jobbet, och vad händer efter 10 minuter och ett "tack för att du väntar" jo! jag kopplas bort ur systemet! Är det tacken för att man försöker undvika att det dyker upp en liten bebis om 9 månader som man inte har råd att försörja. jag blev toki!

09.00-17.00 jobbade
17.30 Apoteket Efter mycket om och men fick jag till slut ett recept skickat från H-sand, så nu är det fritt fram att inte göra barn igen =)
17.40 biblan hämtade och lämnade böcker, min nya hobby verkar det som =)
18.20 Middag fullkornspasta med egen komponerad biff stroganoff...fullgott!
19.00 dax att blogga =)

Det var dagen det, nu blir det lite småplugg innan träning 21.00. Imorrn blir det sushi och jäsning hos Olsson, ska bli griskul å träffa henne igen!!
Ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: Könslukten

Du satt inte allt i telefonkö. du satt i bilkö i telefonen hela vägen de vet vi :) eheh
(vägra släppa de) :D

2008-02-12 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0