söndag

oj, precis när jag skulle till och skriva rann all energi av mig..känns inge kul, jag trodde det skulle bli kul att skriva ett inlägg nu..jaja, jag kör ändå...=)

lördagen bestod av jobb i stora drag, hämtade min vän Hanna på alnö åxå, ska sanningen fram så tog vi oss en ordentlig funderare på att göra en långtidsparkering me ruben och kolla läget på botten av bron..men nä, det vankade fika på city cafe så vi for vidare =)

jobbandet gick bra, går som på räls, 200 kaffekoppar, 200 servetter, assitter, wienerbröd mm..och så börjar det om igen efter första föreställningen med 200 kaffekoppar, 200 servetter, ja ni fattar....mirja fick sig en visit åxå och jag passade på att lämna lite wienerbröd till personalen..

min lilla godisvagn
tack för kaffet! =)
var in å tjuvkikade på revyn, ganska underhållade...

Idag har jag pluggat, pluggat och tvättat....medan buffy och thomas har legat och grisat o sovit hos mig...snart är tvätten klar och då bär det av till farmor på middag.


ja men summan av kardemumman är väl att det var bara halvroligt att blogga idag =)
ha d bra!/Malla


Kommentarer
Postat av: Ämma

Tack för kaffet! Haha

2008-02-10 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0