sushi och håriga ben

igår var det sushi fest för hela slanten hos Olsson, det var riktigt trevligt, jag fick i mig 6 stycken, mirja 4 stycken sen blev det eliten som fick äta resten.
"Men äter du ingenting? Men jag har ätit 15 stycken!!"



Ja, och idag var jag på morronpromenad,behövligt kan jag säga, nått som mer var i behov upptäcke jag då jag hade duschat och satt i sängen och pluggade..helt plötsligt tittar jag ner på mina ben och hör mig själv skrika: Hjälp! det var mina ben som var lite för håriga, hua...jag blev rädd för mig själv..chocken har även inte lagt sig!

Nu pluggas det, eller ja, jag har ju helt uppenbart tagit en paus för att blogga, men jag ska ta tag i pluggen nu och sen blir det jäsning med Mirja, mat och lägenhetsvisning.

Ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0