Va sa han!? TJOCKPANNKAKA

hahhaa..nu vart jag skrattig igen, det är nått med tjockpannkaka som är så roligt, om jag bara visste vad...

Igår var jag, Mirja och buffy ut och tittade på tapeter på k-rauta, Lina fick guida oss, fanns mycket fina..blev lite kär i ett par med stora rosor på, jag tycker inte om rosor egentligen..jaja
Sen blev det lägenhets visning men ingen föll mig i smaken, börjar bli less, men skam den som ger sig!

Jäsning 3000 med mashmallow, bullar och kaffe...mycket trevligt.

fick nöjet att ha två par surfötter i fejjan..nice =) men då sa jag bara:
Merci, my little way of saying thanks, merci for being you!
Grodan satte på kotten, mitt i greys...vet hut!

Men idag på min morronpromenad var herr Gårman lite trött tror jag :p
Herr Gårman tar fem

Nu är jag på skolan o skriver för fulla muggar på min bakgrund, ska jobba på snurran imorrn, skulle vart ledig men hinner nog med mig ändå...och för alla er som är orolig kan jag nu meddela att mina ben genomgick en rakning imorse, dom är nu fri från hår och hälsar att de aldrig mått bättre, jag är len och fin, det är så man tame fan kan påstå att jag är redo för en alla hjärtans dag dejt...men tack o lov har jag vettet ibehåll och skippar det idag!! =)

Ha d bra!!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0