Bloggen har haft jullov...

men nu jävlar är det jullovet över..nu blir det nya tag här...

julen var överlägsen och igår var det ju nyår....riktigt kul! fest hos Buffy med mat, trots att 2 stackare gick miste om varmrätten =), sen blev det alkohol och raketer. Lander stod för den mesta av underhållningenoch det älskar vi henne för! ;p

så lat som jag varit idag har jag inte varit på hela året..hahaha,  det blev mat från bite line och sent på efetrmiddan tog jag mig an disken..nu är jag på dalgatan, buffy ringde nyss och ville se film, han led av ensam bakisångest så det blir ju bra!

imorrn bär det av till stockholm med moster och 2 av mina kusinbarn, blir hotell och hotellfrukost och globen på torsdag för att se Disney on ice! ska bli riktigt kul för en barnunge som mig! =)

God fortsättning på er!

min stora lillebror ju =)

Kommentarer
Postat av: Ämma

Du var ju bara tvungen eller hur ;P

2008-01-01 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0