jag gör det igen..fy mig!

nu har jag tackat ja till ännu mer jobb...4 veckors heltid på snurrans förskola..jag är toppenglad men känner en viss liten press..både över csn och att dom tar mina lånepengar och över mitt examensarbete som ska skrivas under denna tid..(å jag som sa till dig Maria att jag skulle tacka nej till jobb nu och fokusera på studierna..å vad dålig jag är =))

Men jag är positiv, detta kommer gå så bra så...
Nu är jag i skolan, slutar 3 sen blir det hem å plugga...har ringt och bokat tid med eleganten idag, jag ska ju vara med om något slags "göra om mig" jippo nästa lördag, klänning ska fixas och provas...voj voj...kan ju bli kul men stå där som ett fån..hjälp!

ihelgen blir det kalas för Oscar som fyller 3 år och min favorit tjej Saga fyller 1 år på lördag..stora tjejen nu ju!

Tack o adjö, leva å dö! /Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman jasså så du ska jobba du=)...ja men du älskar ju det där så det blir nog bra du får säkert tid att plugga på kvällar om du inte är på espan eller tonhallen då....jobba inte ihjäl dig...
jasså så du ska vara med på sånt fan vad roligt det har jag inte hört något om....ha en bra dag...nu ska jag se på åren=)....puss puss

2008-01-24 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0