jäsning igår..skola idag..

igår var det nog 100 procent jäsning..jag insåg att jag åt alla mina mål med Mirja, hon bjöd på fullgod frukost, sen blev det varmkorv med bröd innan vi handlade på maxi, middagen intogs av 5 hungriga hulliganer på dalgatan och bestod av korvstroganoff och pasta..den här gången räckte maten även till thomas! =)

Nu är jag i H-sand och min allra sista termin är igång..känns riktigt jävla skitbra att jag snart är färdig men man ska ju inte ropa hej innan man ramlar i ån eller hur det där ordspråket lyder, det är ganska jättemycket som ska göras...
Nu är det bara en 4 timmars föreläsning kvar innan jag slutar 17.00 och jag är redan trött...ska köpa kaffe nu och så får jag se om jag blir kvar under hela eller om jag smiter i första fika pausen..hehe..

Hulliganer:
Krull och Buffy
jag
Mirja
Thomas (å krull igen =))
måste ta å lägga ut bilderna från nyår åxå..dom är ju helfestliga!
Ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0