mycket nu...

är arg och trött...dålig kombination med tanke på att man ska jobba snart...har jobbat en gång redan, sen var jag och kollade upp min telefon som vart på lagning i 5 veckor!!!! men nej, inte klar än..blir arg bara jag tänker på det så jag skriver inge mer om de.....
har även blivit grymt skolless..en termin kvar..måste gå..men har ju jobbat ganska mycket nu och helt lagt ner alla tankar på skola tills dom tankarna kom i kapp mig idag och jag insåg att skolan börjar på måndag och jag måste skriva en fem sidor lång forskningsplan ang. mitt examensarbete...skit åxå =)

såg även OC nu och det rann helt bara plötsligt nån saltig vätska ur mina ögon...nu har det ju brunnit helt..hoppas det var trötthetens fel..annars är jag både trött arg och tragisk just nu..inte bra...

nu blir det kyckling, jobb och studiebesök på espan, i just den ordningen.

ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0