nu är det illa för Nylund

jag går runt och är så mycket nu så jag vet knappt vart jag ska börja...jag får ofta så här att jag är glad, arg och irreterad på samma gång, ska jag va ärlig så är det skitjobbigt! hela veckan har jag varit på gränsen till psykisk nerbrytning, jag har varit tokarg och irreterad på stora och små saker...( I mitt tidigare liv hade jag nog haft mens vid den här tidpunkten tror ja :p)
jag måste införskaffa boxningshandskar + säck till min lilla etta så jag kan göra mig av med allt mitt arga och lessa just nu...
jag vill ha tebax min telefon! jag vill vara klar med skolhelvetet!! jag vill ha en tvåa, den på rosenborg! jag vill ha en katt, så jag får nån att sova med iaf!
jag spyr galla på mig själv för jag blir så trött av att skriva det här =)

nu är det lite skola kvar, sen blir det jobb....bara ingen kund retar upp mig på jobbet...ska nog skriva en varningstext vid dörren..för övrigt ska det bli kul att jobba, om allt går vägen, jag hoppas på roligt folk! just ja, är ju lön idag...

wham! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0