pervers ;p

jag har fått en ny favorit bok av buffy i julklapp: "Pervers - om sex utöver det vanliga." den är kanonbra, jag läste ut han på två dar så nu vet jag både det ena och det tredje om diverse dans alternativa tankar haha
Har även tack vare boken insett att jag lider av et syndrom kallat partialism - det sexuella intresset är fixerat vid en särskild kroppsdel. I mitt fall skäggstubb =) men boken påstår att jag är fullständigt normal så jag litar på dom!

Har varit och tränat vattenspinning nu på tal om filmjölk och det var fullgott..nu blir det väl sovning, ensam och jävlig..men men, finns nog sämre alternativ än det åxå =) och imorrn ska jag dricka lite vin me olsson, kan bli trevligt ju...

har jobbat på snurran hela veckan..wii, trött men kul, pluggar som en tok åxå inför tentan på tisdag..är nervösch!!

Ha d bra! /Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman jasså dricka vin ikväll trevligt...är helt slut ja..fattar ingenting känns det som..blir så less...vet du vart vi ska skriva på tisdag?
kram

2008-01-11 @ 11:17:49
Postat av: Hanna

jag vill gärna låna den boken :)

2008-01-12 @ 17:34:42
URL: http://hannal.blogg.se
Postat av: Hanna

jag vill gärna låna den boken :)

2008-01-12 @ 17:37:59
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0