räddad av 2 08:or =)

då var dagen snart till ända...och den har sett ut såhär:

Jobbat 07.30-16.00

lägenhetsvisning 16.30 och 18.00
  jag vill verkligen ha min lilla tvåa där på rosenborgsgatan..jag håller alla tummar jag har för att jag får den!!

mat på espan och jäsning 18.30-20.30

snurrat me ruben, lander och buffy! =) 21.00-22.30
vi for upp på norra och lät ruben sladda av sig lite..hehe, skitkul juh! sen har vi lärt oss hela södermalms gator och vi kikade in på espan o hälsade på mirja och micke...när vi sitter där kliver det in 2 stockholmare, helt vilsna förstås men det var så kul för jag och lander fick återigen känna en känsla som jag trodde var förbi men nej, vi har det i oss...hade vi suttit med en öl i handen just där o då så vette fan vart vi hade varit just nu...fel då, skulle ha tagit en öl! :p
nä, nu längtar jag till sommarn, lander och vi andra måste ta tag i våra nöjesliv..prio ett!!

nu är det seinfeld och sen sängen...sov gott! /Malla

Kommentarer
Postat av: Ämma

Tack malla. vi har de i oss! ja hde vi haft en öl, då hade de vare som förr. Du är bäst!

2008-01-18 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0