vin, ost kex godis, skitsnack å skratt

jadu, varför i helvete äter man som om man ALDRIG skulle få se en matbit igen..det händer alltför ofte men det är ju gott..eller ja, det VAR gott, allt tog slut igår =)
trevligt värre iaf men vid 10 sa kissblåsorna ifrån på oss flesta och då det inte fanns tillgång till toalett papper var det bara att knata hem :p
Kvällen kommenterar utfördes av min idol Emma Olsson: "Missförstånd! jag var ju där!" & "Men hur kan man göra så mot sig själv" hahaha



Nu är jag i skolan, har jobbat med examensarbetet, eller ja, forskningsplanen, förvirrat men ja..har fått csn pengar ídag så nu är jag lite rik..ska skita i sista föreläsningen och fara på birsta mohaha, gud vad jag skolkar, men det är ju såå tråkiga föreläsningar...senare blir det lägenhetsvisning med mirja.
Om det nu sitter en fastighetsägare och vill hyra ut en tvåa på rosenborgsgatan23 till mig så är det bara att ringa, det ska han ha klart för sig! =)

Ha d bra! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0