chefat och kockat

ja, idag har man åter igen chefat och kockat i köket, jag bjöd ungarna på mannagryns gröt och till lunch blev det fullgoda tacobiffar med potatis och tzatziki samt brödet jag bakade härom dan =)



då all mat var lagad tog jag å hämtade mirja sen intog vi hamnen med buff för att kolla in en liten sketen båt som lagt till...ne, en 58,5 meter långt och 47 meter högt så ja, det var ganska imponerande, men det mest imponerande var kaptenen om du frågar mig och mirja..häpnandsväckande man  :p



nu är vi på västra och mirja har knäckt en onsdags cider, katterna är även spekulant..en annan förblir nykter, som vanligt :) strax dax för lax, ben and jerrys och en dravell film...


nu är det dax att vakna...gör det..håller tummarna på det!

Ha d bra!/malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0