tidig morgon å ingen sömn

jo, nu ljög jag, sov ju faktiskt 2 hela timmar inatt! skjutsade hem hanna å lander vid 01.00 men somnade inte förrän vid halv tre, kunde inte å skulle upp klockan 06.00...å pricken över I:et var ju mina kära små katt vänner som inte alls ville sova vid 5 så det var bara att gilla läget å kliva upp å duscha.

har lämnat in Ruben på verkstad imorse för han bromsar ojämnt den rackarn, blev promenad från bydalen eftersom jag inte orkade vänta 20 min på bussen...bra gjort av mig tycker jag =)



Nu är klockan fortfarande tidigt å jag har hela långa dagen framför mig, blir lite vila i soffan nu framför roomservice sen ska jag ta mig an ett diskberg för senare idag kommer Katja och lilla Wilma hit, kattägarna..ska bli kul!

godmorgon mina vener! /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0