varmt!

jag har jobbat i en bastu idag, köket kokade över och ute sprang barna i vattenspridare, ville springa jag med men skulle fått så konstiga blickar tror jag =)
Dom ringde från drakborgen å gav mig ledigt, var ju folktomt pga det fina vädret...fint tänkte jag! BAD!

for till sörfors och joinade gristissarna, mycket mycket skön dag och tack för sushin damer =)


mirja fifflade bort badbollen och räddningsaktion inleddes, lina tog sig in land vass å näckrosor 
med syster sin för att rädda badbollen =)


 
men mitt hår, allvarligt..blir så j*la lockigt när det är nyduschat och får självtorka..ser ju inte klokt ut nån enda gång!!

ikväll blir det en promenad ner på stan å kika på båten sen bara ta de lugnt..imorrn cruising, äntligen!

had bra!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0