glass å clowner

idag har jag beökt matfors folkets hus med mina ungar på dagis, vi var å tittade på clownen Daff Daff...å det är ju inte så svårt att räkna ut vem som hade roligast...jag skrattade lika ,ycket som barna, om inte mer =)

vi fick glass efterråt, dagens höjdpunkt!

        

har inte gjort allt för mycket sedan jag klev av mitt arbetspass =) skjutsat thomas lite och nu ska jag diska..jag vill hemskt hemskt gärna flytta nu så jag håller på att små packa lite..har ju inget klart datum än....

på torsdag smäller det...bara några dagar kvar nu...tatuering, ska bli sjukt kul!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Halloj Malin!:) Är du kvar på snurran och jobbar?:)

Har du fått anställning där nu eller letar du efter jobb? Måste vara skönt att vara klar med skolan och flytta till ny lägenhet! Du har ju bara massa saker att se fram emot:D Hoppas allt är bra med dig iaf! Kramar

2008-06-10 @ 10:21:49
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-06-10 @ 20:41:06
Postat av: Lillemor

Jamen det låter ju kanon!:) Ja men det finns många djupa frågor här i livet;P Men mig är det bra iaf! Jaa du det är bara 19 dagar kvar nu sedan kommer jag uppöver, blir där 30:e juni-7 juli. Så vi ska nog hinna med en tjejkväll!:) Kram

2008-06-10 @ 20:42:55
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: maria

hej gumman..ja jag kan förstå att det var du som hade roligast....ja du har mycket nedräkningar nu kan jag tänka mig...tatueringen sedan inflyttningen och sedan midsommar=).....vi hörs något...ska ut till birsta imorogn jag och inhandla lite saker inför partyt...kram maria

2008-06-10 @ 22:48:45
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0