helg och elg

känns som det var 100 år sen man skrev men insåg att det var i fredags..har jag gått och skaffat mig ett liv i helgen..näää, så kan det ju inte va =) dax för uppdatering:

lördag innebar som vanligt oturshelg för bonnevillen..den ville inte åka längre än till granlo men vi tog en av kenneths bilar istället, en chevrolet Bel - Air 63 a

Söndag innebar fynd på loppis och mat med dennis, lander och buffy som rundades av med minigolf i sköndberg och film på vapelvägen..fullgod dag

idag har jag jobbat  med mina skitungar =) värme, vi var ute hela dan och jag smörjde alla ungar utom en..det vill säga jag! jag har nu världens t-shirt bränna...hur snyggt som helst eller inte..tok röd och det spänner och bränner

en jäsning i bersån på kvällskvisten och nu är jag hemma på dalgatan, har röjt upp lite, bokat tvättid, städat, diskat och försökt organisera mitt så kallade liv :p

imorrn härnösand.
bjuder på gamla bilder, blir ju så tråkigt utan


h dbra!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0