liten uppdatering

ja, vad händer i malins liv...lagomt mycket för att jag ska kunna hålla mig stadig på jorden =) jobbar på snurran nu för fullt och trivs ju hyffsat med det, går alltid att klaga på nått så varför vara tok nöjd...

flyttar snart och längtar så enormt efter en soffa och ett liv i en tvåa....blir premiär för det och jag har abstinesn efter Ester och Uno! mina små vener...

Ruben besiktades idag och fick ynka 2 2:or som min bekant hofling ska fixa i veckan sen är han felfri pärlan!

längtar till midsommar nu och framförallt en kall smirnoff ice som skall öppnas kring fredag förmiddag =) ska bli riktigt skönt att komma till norrhassel och bara ha d bra en helg, mat och vin oj ojoj...vi får hålla tummarna för bad och sol väder tjejer!

har tvättid nu och har inte umgåtts med nån idag, har gjort det varje dag de senaste veckorna men det var ganska skönt fakiskt att påta på här hemma..hinna ikapp sysslorna lite, inte för att jag inte uppskattar ert sällskap gristissar men ja, ni fattar....

nått annat jag längtar efter är min kamera!!! v. 27 fy fan, less men inget att göra åt...
tar med lite bilder från förra midsommar, eftersom jag inte kommer kunna dokumentera årets!



hej dåå

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman gud vad man längtar nu=)...speciellt efter bilderna men det gör ju mycket om det blir bra väder...ringde men inget svar men vi kanske hörs imorgon då...kram

2008-06-17 @ 21:44:41
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0