utmanad av blompinnen =)

jamen då ska vi se om jag får till den här utmaningen att komma ihåg allt =)

för 5 år sedan: mina tre år på hotell och restaurang led mot sitt slut, studenten, en helt underbar tid, hela Hr, all sprit, det var kul helt enkelt =)

för 3 år sedan: 2005! behöver man säga mer, å du gode, jag och lander hängde ch jäste dygnet runt, bodde i härnösand och pluggade mitt första år på lärarutbildningen. hade en pojkvän och tillika sambo i en hel månad men sen försvann han och lika glad för det var jag men gladast var nog lander =) hawaii blir ett begrepp som får levern att surna än idag ;p

för 1 år sedan: skolless, var i bersån och jobbade på en skola för autistiska

för 3 månader sedan: mars, jag var husvakt åt pappa och Maj i 2 härliga veckor, tog det piano i västerro och njöt av livet, innan pluggångesten kom ikapp.

Igår: jobbade, var med mirja och doris, hatade det manliga könet ;)

Idag: jobbat, ätit sushi, besökt vattjom med buffy, lander och mirja, go fika och kaffe! tac för kaffet!

Imorrn: TATUERING! jag ska erkänna att jag är nervös för min stackars handled som jag har lite panik för...men ks bli skitkul!

tack för mig. Maria, jag har roliga lekar pågång till midsommar, 3 stycken iaf =)
/Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej där ja men det där gick ju bra det=)....ja men det låtar bra att du har lekarna på g...har klart me frågeslingan men mer behövs ju=)...måste höras något..kram

2008-06-12 @ 14:49:05
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0