behöver en morot

Nu i misären bland tentor, examenarbete och jobb, jobb jobb behöver jag nått som får mig att fortsätta, så att jag inte tar den enkla vägen härifrån med en enkelbiljet till alnöbron...måste pigga upp mig själv med lite som får mig att komma in på rätt spår igen!

image196ska vara husvakt åt pappa om 2v. helt obeskrivligt vad jag längta till att stänga in mig där och bada, plugga och gosa me 3 katter!

image197vår! sol, solbrillor och stan

image198har sökt världens roligate jobb som jag såå innerligt hoppas att jag får..håller alla tummar jag har! jag behöver det här nu.

image199Lasse 3 augusti folkets park!

hoppas jag orkar plugga lite nu :p
Ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0