dejtande idol

Just nu heter min största idol Lillemor...just det, du är ju kanske hur cool som helst som drar iväg i en ny stad, med en ny människa på konsert! å lillasyster fick du se åxå..dra me! =) nä, det är NÄSTAN så att jag blir sugen själv på att bege mig ut på en dejt..men tills dess så ska jag imponeras av lillemor!

men så länge det bor en döskalle i min sms inkorg så blir jag helt trött då jag tänker på dejting..men jag kanske ändrar uppfattning snart..hoppas :p

jag avslutar med ett citat av Jan Bylund:

Man vet att man är ful om man har 100 miljoner på banken men ingen tjej!
image195

ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha men man tackar:D det är inte alltid man är idol åt någon;) Måste säga att jag blev faktiskt lite stolt över mig själv att jag vågade åka dit, men det var hyffsat värt det, ska man lära känna nytt folk så måste man ju bege sig ut i den riktiga världen;) Hade fint darling! Kramar

2008-03-03 @ 21:41:13
URL: http://littlemother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0