fredag!

dagen: tvättat ruben..behövdes!!
              ätit lunch med 3 lastbils chaufförer :p
             
fikat med lander, micke och dennis, och HG (numera känd som Herre Gud)

2 rätters på kina..fullgott

jobbat tonhallen

nu: västerro, klockan är 23.01

Insikt idag: detta kommer nog att bli min isär klass tråkisgaste helg på länge, och den har knappt börjat. Jag ska inte jobba, och jag känner inte för att gå ut medan alla andra antingen jobbar eller ska ut..vafan, det kommer sluta med att jag spelar kort och dricker kaffe med mamma och mostrar i vattjom och ser min katt spela ståbas, och känner jag mig själv så bidrar jag med dragspelande så kan jag och katten jamma ihop! =)

högsta önskan just nu: Bli heltids miljonär och för alltid endast bara jäääsa (med lander vid min sida, och alla andra!)

Längtar till: nästa lördag! det blir gudomligt som olsson säger =)

nä, nu är det jag som ska ta och roa mig med Ivar, Bertil och humle..det är tyvärr kattnamn ;)

ha d bra!!/Malla

           

Kommentarer
Postat av: Lander

De e de bästa! Haha nä desamma desamma.. å jag håller med att vi borde bli miljonärer på heltid =) trevlig helg!..nästa blir bättre!

2008-03-28 @ 23:57:29
URL: http://chimpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0