Gratis ÄR gott

mohaha..halv tio imorse dök jag, buffy och thomas in på scandic nord, plockade på oss frukost buffe´..åt, blev mätt och pep ut utan en enda lite betalning...tokigt det kan bli va..
.


jag ä på jakt efter kläder till myrornas krig..går inte så bra..men några veckor kvar har jag ju att leta...och det vore otroligt kul om lillemor skulle göra oss det nöjet att besöka sin gamla hemstad just då tycker vi! =)

Här står jag nu i en kö jag just blev utslängd ur! /Hanna the folkdancer 03.24 inatt :p

Nu blir det snart jobb...inte såå inspirerande men men, nått klirr i kassan ger det ju...kan ju bli kul, brukar bli det trots allt =)


Systembolaget fick besök av mig idag, det resulterade i 4 flaskor vin, en baccardi apple och två smirnoff ice..snart dax att va husvakt...en solig altan och jag är värd vin då helt klart!


Ha  d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0