mina idoler...the gäng!

alltså det är fantastiskt hur pass bra man kan må då man är med människor man tycker om! hela helgen har varit oslagbar, jobbade sista helgen på espan, tråkigt som fan faktiskt men kul ändå....
på söndan var det utgång...
å fy fan...
det är ju löjligt
/allas våran emma!

bra folk, goda drinkar på espan och en tripp till max med ruben på kvällningen...på natten mötte en mus sitt döda öde som finns bevarat på film..hörrni, nu måste vi göra nått åt saken!

måndagen var det 100% jäsning i Västerro, så skönt, hanna är en galen men ack så fantastisk människa....aldrig en tråkig stund där heller!
hunden..klapp klapp
det är det bästa
INGVAR!
det höll på att ske ett mord..dom var fem mot en! (rådjur)

jag vill bo i hus..jag får ta och se till att jag kan få göra det en vacker dag..är ju så otroligt skönt!

Nyss: lunch med thomas och Ket lola
Nu: datasal, betala räkningar och dona
Sen: sammanstrålning med min nya vän susanna, advokaten =)
Senare: våfflor i västerro...gott!

trevlig våffel dag på er!!!
/Malla


Kommentarer
Postat av: The Folkdancer

Hahaha!
Du är ju helt oslagbar!
Det är de Bästa!

2008-03-27 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0