mobilen är här

ÄNTLIGEN!!  min telefon är nu åter hos mig...jag hoppas den skärper sig nu, annars plockar jag ut en ny på telia, tycker ju om den här riktigt mycket.
barapapapa, im lovi´n it! :p

har skolkat idag för att hinna me att plugga..låter ju fel men så va det! =)

har tvättat, städat och varit ute på erikshjälpen...nu är även jag klar med min outfit! fy fan..jag kommer inte va snygg, det är ju en sak som är säker men det ska bli hur kul som helst..fattas bara örhängen och armband som jag ska införskaffa på myrorna.
har handlat lite på city gross åxå..inför greys imorrn..blir äppelpaj och marsan sås, gott!
min lilla vän chip!

Ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

En liten fråga bara, måste man ha kläder ifrån second hand? Tror inte jag kommer hinne inskaffa några:/

2008-03-11 @ 19:53:58
URL: http://littlemother.blogg.se
Postat av: den yngre unger

Heeej! Jaha här snubblar man in på din blogg bara sådär.. va trevligt.. Hur är läget med dig?.. länge sen man såg dig.. men jag är ju mest här uppe i norr så.. hoppas vi ses snart.. Kram

2008-03-11 @ 22:10:01
URL: http://www.polsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0