fortfarande arg

Men herregud, jag har varit på krigsstigen sen i lördags natt...inge kul, många skulle nog tycka att jag alltid är arg, eller sur, eller rosa men jag brukar kunna va glad åxå..tro mig, det händer =)

Men jag har varit konstant arg! måste lugna ner mig nu innan jag tar ihjäl nån stackars oskyldig medmänniska...

har fått reda på att tjejen som ska opponera mitt arbete är en bekant, så det känns ju bra i alla fall, vi har suttit å diskuterat våra arbeten nu så jag känner mig lite lugn inför opponeringen =)

ikväll ska jag springa bort all all ilska, men helvete vad jag kommer få behöva springa..känns som 3-4 varv innan den är helt borta....nä, skulle jag ha haft kvar min mens skulle det definitivt varit dax för den nu känns det som :p

ska ner på stan å kolla upp om det blir ett telefon köp i veckan!

tjipp tjopp!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0