gud vad jag är taggig nu!

men nu får jag snart ta och gaska upp mig och framförallt Skärpa mig! Är något så ofantligt less nu, på det mesta som det verkar..
skolan och framförallt lägenheten....den är så jävla liten, hur ska jag kunna få ut mina aggressioner i en sån liten lägenhet =)

har bara varit på dalgatan 15 minuter idag, flydde med lander men innan det hann jag få ett utbrott med diverse nervryck och avslutande nacksving som fick lander att asgarva...det var inte vackert!

är hos mirja nu, ska springa springa springa!! snart....

å den här förbannade hungern gör mig galen..vill ha mat! riktig mat! =)

ha d INTE bra! :p /malla

Kommentarer
Postat av: Mirja

MEN GASKA UPP DEJ FRÖKEN!!!!!!!

2008-05-15 @ 18:05:40
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0