jobbat me mikaal idag

Jobbat 07.00-16.00 och detta är vad jag gjort *djupt andetag*

gjort 400 ost mackor
kokat sammanlagt 960 liter kaffe
hjälpt till vid dukning och röjning
portionerat upp lunchen
diskat me johan
dukat upp 400 bullar
diskat 800 kaffekoppar...det var nog allt =)


mikaal uppklädd i vitt skjorta å allt.. tut tut!

Dagens citat av Johan angående hans singel liv: "Jag brukar säga såhär ja, varför skaffa en prenumeration när man kan köpa lös nummer!" Han är ju en stjärna  haha

har haft en otroligt dålig hårdag idag, vart nära å kräkas vid varje spegel...ja, ja, jag vet..ingen dag är en bra dag för mitt hår..men vad gör man åt saken...idag var det outhärdligt!

snart dax att styra upp ett å annat, promenad och hemmafruarna först och främst, sen vette tusen vad man ska styra upp..de löser sig nog de mä :p

ha d bra!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0