katter och saknad

Katter
Det blev inte den svart vita hanen med lilla pricken som ska få flytta in hos mig..familjen hade kärat ner sig i honom och jag ska få den grå spräckliga....var där igår och hälsade på och det första den gråa gjorde var att lägga sig i mitt knä och kurra...jag blev kär, han är ju fin han åxå =)

men ska han heta Uno eller Harry...han heter ceasar nu men det vill inte jag, det hade jag en grann katt som hette för längesen..vad säger ni? Harry..Uno...Uno..Harry?



image547mina små

saknad

ja så är det...saknaden är stor...



jadu..bilderna berättar ju vad jag saknar..mitt hååår! börjar bli smått tokig nu på det korta, så kallade paget =)

den här bilden togs när jag var 2 år gammal..å titt på fan, samma frisyr infinner sig på mitt huvud idags läget åxå..otroligt!

bilder och resomme från dagens vårrus kommer imorrn..men det gick bra..sprang runt hela..bra jobbat!!

/malla


Kommentarer
Postat av: maria

hej guman och grattis, fan vad duktig du är springa hela vårrruset...kanoners.
ja jag förstår att du saknar håret men som tur är så växer det ju....=)

2008-05-29 @ 09:17:25
URL: http://blompinnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0