klantig avslutning på gbg resan :)

jadu, ska jag ta å lägga upp lite bilder från lördagens utgång kanske...näee för det går ju inte! =)'
Kameran for i golvet och valde då att inte fungera mera..

men krogen var kul..fram till ett toalettbesök som resulterade i att telefonen tog ett dopp i det kalla nykissade vattnet...dåligt trött jag blev..mina tekniska prylar tog en kollektiv time out....

resan hem gick bra, körde fram till söderhamn med några små fel...blev en lång resa, tog iofs bara ca 8 timmar men kändes som 100.

Idag börjar jag, hanna och buffy et nytt liv..önska oss lycka till!!! kommer gå bra det här =)

Brolle-vaken nu

ha d bra!/malla

Kommentarer
Postat av: hanna

är det start för 13dagars detox? lycka till!

2008-05-06 @ 09:33:46
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0